Nissan wytrzyma jeszcze 6 tygodni

Pojazdy specjalne

Pojazdy do przewozu żołnierzy, do transportu różnych co do liczebności oddziałów po drogach w pewnym oddaleniu od nieprzyjaciela; pojazdy takie użytkuje się najczęściej w kolumnach, pojazdy do przewozu zaopatrzenia, do transportu amu- nicji , broni i innych materiałów (żywności, umundurowania, materiałów leczniczych itp.) na pole walki oraz do ewakuacji materiałów wojennych własnych i zdobytych, ciągniki dział, do ciągnięcia różnego kalibru dział polowych, przeciwpancernych, przeciwlotniczych, moździerzy, rakiet, pocisków balistycznych itp., pojazdy spe...

Więcej »

Auto z floty

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad zakupem auta tzw. poflotowego? Czy to się w ogóle opłaca Przede wszystkim zależy, kto jeździł danym autem i jak o nie dbał. Zarówno administrator floty jak i serwis mogą robić wszystko, a użytkownik może to popsuć swoim użytkowaniem auta. Jest spora ilość osób wychodzących z założenia, że jeśli coś nie należy do niego to nie trzeba o to dbać. Lekceważenie wymian oleju, nie unikanie krawężników1) to tylko niektóre grzeszki. Dlatego jeśli zdecydujemy się na zakup to już na samym początku odrzu...

Więcej »

Pojazdy specjalnego przeznaczenia

Pojazd specjalnego przeznaczenia jest to samochód, naczepa lub przyczepa do specjalnych celów gospodarczych lub społecznych. Od pojazdu do przewozów specjalizowanych pojazd specjalnego przeznaczenia różni sie wyposażeniem w urządzenia robocze, usługowe lub inne, które nadają mu często charakter raczej ruchomego (objazdowego) punktu usługowego lub kulturalnego niż środka transportu. Tego rodzaju wyposażenie specjalne, przeważnie skompletowane do zadań nie związanych z transportem, jest niemal zawsze w pojazdach specjalnego przeznaczenia zainstalowane na stale. Na ogól nadwo...

Więcej »

Neuroepidemiologia: od zasad do praktyki

Mechanizmy różnicowe w mostach są blokowane. Mimo małych kół (opony 0 wymiarach 520-12) samochód ma dość znaczne prześwity, m. in. dzięki zastosowaniu zwolnic w kołach, ponieważ osie obrotu kół leżą poniżej półosi pędnej. Prześwity pod półosiami wynoszą 240 mm, pod rurą ramy — 300 mm. HAFLINGER obok małych wymiarów zewnętrznych odznacza się też lekkością. W ten sposób osiągnięto niskie jednostkowe naciski opon na podłoże, małe zagłębianie się kół nawet w sypkich piaskach, a tym samym ograniczono do minimum opory jazdy i zapewniono duż...

Więcej »
Nissan wytrzyma jeszcze 6 tygodni 751#skoda octavia 3 jaki silnik wybrać , #forum astra h , #opel konfigurator , #voyager voyager , #ford crown victoria otomoto , #zawieszenie peugeot 407 , #obwodnica warszawy plany , #lexus poznań otomoto , #scenic dane tech , #komis wisznice ,