WTCC powraca w Japonii

Auto z floty

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad zakupem auta tzw. poflotowego? Czy to się w ogóle opłaca Przede wszystkim zależy, kto jeździł danym autem i jak o nie dbał. Zarówno administrator floty jak i serwis mogą robić wszystko, a użytkownik może to popsuć swoim użytkowaniem auta. Jest spora ilość osób wychodzących z założenia, że jeśli coś nie należy do niego to nie trzeba o to dbać. Lekceważenie wymian oleju, nie unikanie krawężników1) to tylko niektóre grzeszki. Dlatego jeśli zdecydujemy się na zakup to już na samym początku odrzućmy auta, które na pierwszy rzut...

Więcej »

Mandat – przyjąć czy nie?

W zeszłym roku wystawiono prawie 3 miliony mandatów. Za każdym razem utrzymujący karę był pouczony, że może odmówić przyjęcia mandatu i wtedy sprawa zostanie przekazana do sadu. Aby wiedzieć, jakie mamy prawa najpierw sprawdźmy, co to jest teoretycznie ten mandat. Jest to forma kary, jaką niektóre służby mogą na nas nałożyć o ile nie ma wątpliwości, co do winy i zaistniałych okoliczności. Jedynym warunkiem jest to, że sprawca musi się na to zgodzić i tu pojawia się formułka mówiąca o możliwości odmowy. W takim przypadku funkcjonariusz powinien sporządzić wnio...

Więcej »

Zawsze do ASO?

Pierwsza zasadą, jaką powinniśmy się kierować jest to ze każdy powinien robić to, na czym się zna i za co mu płacą. Jednak na pewno naszemu autu nie zaszkodzi, jeśli podstawowe zabiegi obsługowe i pielęgnacyjne wykonamy sami. Jednak nie bieżmy się za bardziej zaawansowane naprawy, które wymagają doświadczenia i profesjonalnego sprzętu. Najbardziej prostymi czynnościami, z którymi każdy da sobie rady jest dolanie płynu do spryskiwaczy, ocena stanu opon, wymiana wycieraczek czy filtru paliwa. Sprawdzenie ogumienia polega na obejrzeniu opon w celu identyfikacji uszkodzeń me...

Więcej »

Długoterminowe działania następcze Badania Zapobiegania Wieńcowego w Szkocji ad 7

Silnik S-47 , benzynowy, sześciocylindrowy, rzędowy, czterosuwowy. Średnica cylindra — 95 mm; skok tłoka — 110 mm; pojemność skokowa — 4680 cm2; moc znamionowa 105 KM przy 3000 obr/min; maksymalny moment obrotowy 31 mkG. Smarowanie silnika mieszane, obiegowe ; zębata pompa oleju, szczelinowy filtr obiegowy oraz filtr bocznikowy z wkladem papierowym; chłodnica oleju przed chłodnicą wody, włączana zaworem w przystawce filtru szczelinowego. Chłodzenie wodą przymusowe, z termostatem i podgrzewaczem rozruchowym. Zapłon akumulatorowy (zasilanie 12 V), rozdzielacz z odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorem wy...

Więcej »
WTCC powraca w Japonii 751#otomoto wielmoża , #skoda octavia 3 jaki silnik wybrać , #forum astra h , #opel konfigurator , #voyager voyager , #ford crown victoria otomoto , #zawieszenie peugeot 407 , #obwodnica warszawy plany , #lexus poznań otomoto , #scenic dane tech ,