zasięg samochodów elektrycznych

Auto z floty

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad zakupem auta tzw. poflotowego? Czy to się w ogóle opłaca Przede wszystkim zależy, kto jeździł danym autem i jak o nie dbał. Zarówno administrator floty jak i serwis mogą robić wszystko, a użytkownik może to popsuć swoim użytkowaniem auta. Jest spora ilość osób wychodzących z założenia, że jeśli coś nie należy do niego to nie trzeba o to dbać. Lekceważenie wymian oleju, nie unikanie krawężników1) to tylko niektóre grzeszki. Dlatego jeśli zdecydujemy się na zakup to już na samym początku odrzućmy auta, które na ...

Więcej »

Cofanie licznika

Badania opinii publicznej odnośnie cech, które powinien mieć używany samochód, pokazują, że dla ponad 70% Polaków, ważne jest to, aby samochód miał niewiele przejechanych kilometrów. Jest to dość dziwne oczekiwanie, raczej z sfery niemożliwych. Zdarzają się sytuację, że właścicielem samochodu jest osoba, która nie lubi dalekich podróży, a auto służyło jej za środek transportu do hipermarketu i rzeczywiście ma niewiele kilometrów na liczniku. Najczęściej ludzie kupują samochody po to, aby nimi jeździć. Prywatny użytkownik przejeżdża średnio 15-20 tys. km w ciągu r...

Więcej »

Brak możliwości rejestracji

Gdy przegląda się oferty na portalach internetowych dotyczące sprzedaży samochodów to coraz częściej można się natknąć na zdumiewające okazje cenowe. Cena wynosi an przykład 30% normalnej ceny, jednak na aukcji znajduje się dopisek, że p[pojazd nie nadaje się do rejestracji. W lwiej części przypadków jest to wina naszych przepisów rejestracyjnych. Chodzi o to, że auto można zarejestrować w naszym urzędzie o ile było one wcześniej zarejestrowane w urzędzie tego samego typu, ale za granicą. Dlatego jeśli dany samochód został wyrejestrowany lub nigdy tak...

Więcej »

The Sequelae of Haemophilus influenzae Zapalenie opon mózgowych u dzieci w wieku szkolnym ad

W dokumentacji auta znajdziemy informację, na jakim oleju powinno ono jeździć. Ale nie znaczy to, że nie mamy żadnego wyboru. Większość koncernów produkujących samochody określa klasa lepkości, ale SA tez takie, które rekomendują oleje konkretnych marek. Chodzi tu najczęściej o zysk i sprawy marketingowe niż o konkretne wymagania silnika. Wybierając olej w sklepie musimy określić, jakie powinien mieć parametry lepkości np. 5W-30 15W-40. Ale jeśli mamy stary silnik to lepiej nie eksperymentować z olejami rzadkimi. A z kolei, jeśli mamy nowe auto to nie oszcz...

Więcej »
http://www.meble-biurowe.biz.pl 751# , #audi krotoski cichy otomoto , #volkswagen samochody , #nowa syrenka auto , #autokomisy świebodzin , #słownictwo niemieckie , #salon skoda poznań , #otomoto wielmoża , #skoda octavia 3 jaki silnik wybrać , #forum astra h ,